Small Grey Outline Pointer

perjantai 13. tammikuuta 2017

Paluu Narniaan



Viimepostauksesta onkin sitten jo kuutisen kuukautta, aika uskomatonta. En ehkä koskaan ole ollut näin epäaktiivinen. Asia on nyt kuitenkin mennyt niin, että Star Stablesta on tullut mieleisekseni liian tylsä, eikä inspiraatiota pelaamiseen yksinkertaisesti riitä. Ehkä kerään itseni vielä joskus tulevaisuudessa ja kiinnostun pelistä uudestaan. Pelaan Hollylla siis yhä, vaikka en kovin aktiivisesti sitä kuitenkaan tee.

Kuuden kuukauden aikana on varmasti tapahtunut yhtä sun toista, mutta tuntuu vieläkin siltä, ettei kirjoitettavaa ole tarpeeksi. Näiden kuuden kuukauden aikana olen hankkinut ainakin kolme uutta hevosta, ellen enemmänkin, mutta en ole vieläkään ryhdistäytynyt kouluttamisen puoleen. Uusimmat tulokkaat ovat Echoeffect (englannin täysiverinen) ja Cookiepie (welsh). Sitä aikaisemmin ostin myös andalusialaisen, Ravenbloodin. Uudet tulokkaat löydät hevosluettelostani.

Olen silloin tällöin yrittänyt kouluttaa tavoitteellisesti pollejani kavereiden kanssa, mutta aika toivotonta tämä silti vielä on. Sain koulutettua Cookiepien tasolle 13, mutta sen koommin en ole jaksanut urakkaa enää aloittaa. Tänään koulutin Wilin kanssa Dangershoutia hetken ajan, kunnes kyllästyimme rutiiniin molemmat. Puhti ja into ei koskaan riitä loppuun saakka.

Cookiepie

Vietin uuden vuoteni Wilin, Kakun, Harrin (Ellie Winterforest), Anskun ja Rikun (Priscilla Bluetree) seurassa Alajärvellä. Tämä on siis jo toinen kerta, kun olen vieraillut Alajärvellä parin päivän ajan internet-ystävieni kanssa. Star Stable on muuttanut elämääni hurjasti, ja onnistuin tapaamaan pelissä nykyiset parhaat ystäväni. Wilinkin kanssa olen ollut jo neljä vuotta, kylläpä vuodet vierivät!

Star Stablea en varmaan koskaan tule lopettamaan, vaikka välillä tekeekin rehellisesti sanottuna mieli.

Viimeiset kuusi kuukautta olen tutustunut enemmän ja syvemmin k-popin maailmaan, ja EXO on yhäkin suosikkini. Sen lisäksi olen löytänyt tieni takaisin vanhan suosikkisarjani, Supernaturalin, pariin. Tätäkin sarjaa aloitin katsomaan, karkeasti sanoen, jo kolme vuotta sitten. Sen lisäksi joudun kohta itsekin lukioon! Tuntuu kuin olisin vielä eilen ollut eskarissa.

Koulun ja kaiken muun vuoksi en todennäköisesti ole viettämässä paljoa aikaa Star Stablessa, blogiin kirjoittamisesta puhumattakaan. Olen pitänyt taukoa, ja aion jatkaa sitä niin kauan kuin on tarve. Kirjoitan sitten, kun minulla on taas jotakin sanottavaa. Peace out!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti